- 
Destek  ›
- 
Sık Sorulan Sorular
Sık Sorulan Sorular
Digiturk ArtıPuan nedir?Değerli Digiturk üyelerimizin , üyelikleri boyunca puan kazanabilecekleri ve puanlarını kullanarak farklı DİGİTURK ürünlerinden ücretsiz faydalanabilecekleri bir ödül sistemidir.
		
Nasıl  Digiturk ArtıPuan kazanırım?Her ay ödeyeceğiniz faturanızdan ve Digiturk üzerinden yapacağınız işlemlerden Digiturk ArtıPuan kazanırsınız.
Digiturk ArtıPuan 
		kazanabileceğiniz işlemler:-Üst pakete geçtiğiniz veya Yetişkin servislerine üyelik işlemlerinizde 1.500 Digiturk 
		ArtıPuan 
-Eğer Kredi Kartınızdan Otomatik Ödeme Talimatı verirseniz 
		her ay 400 Digiturk ArtıPuan, 
-Anlaşmalı Bankalardan Otomatik 
		Ödeme Talimatı verirseniz her ay 500 Digiturk ArtıPuan, 
-
DIGIWEB Üyelik işlemlerinden veya 555 Müşteri 
		Hizmetleri kanalından telefon bilgilerinizi güncellerseniz 500 Digiturk 
		ArtıPuan,
-DIGIMOBIL 3555’de veya www.digiturk.com.tr sitemizde 
		yer alan DIGIWEB Üyelik İşlemlerinden DIGIMOBIL Kayıt işlemi ile cep 
		telefonunuzu kaydederseniz 500 Digiturk ArtıPuan kazanabilirsiniz. 
		
Kazandığınız Digiturk ArtıPuanlarla hediye kataloğumuzdan 
		istediğiniz ürünü seçebilirsiniz. 
Digiturk keyifli seyirler 
sunar! 
		
Fatura DIGITURK
		faturam neleri içerir?
Aylık faturalar aşağıdaki 
		unsurlardan oluşur: 		
• Üye olduğunuz paketin aylık ücreti bedeli, 
• Yeni üyelere; üyelik başlangıç tarihi ile 
		fatura kesim tarihi arasındaki izlenen paket ücretleri ile aylık paket 
		ücretleri birlikte ilk ay faturalandırılmaktadır. 
Örneğin: 21 
		Mart’ta yayını açılıp üyeliği başlayan bir üyemiz için 3 Nisan’da 
		çıkacak ilk faturası 21 Mart - 3 Nisan tarihleri arasındaki yayın bedeli ve 3 Nisan 
		itibariyle çıkan Nisan ayı yayın bedelinin toplamı olarak çıkacaktır.
		
• İzle-Öde Ücreti 
• Salonlardan satın 
		alınan izle öde bedelidir. 
• Servis ücreti 
• Yetişkin 
		Servisleri, DIGITURK Dergisi veya Oyun Parkı üyelik ücretidir. 
• 
		Devlete İletilecek Yasal Kesintiler 
• Yasal kesintiler 
		olarak devlete iletilecek toplam tutar. 
• Fatura Toplamı 
		
• Yapmış olduğunuz ödemeden bu fatura ile mahsup edilen tutar 
		
• Önceki faturalarda fazladan ödenen tutar var ise, bu faturadan 
		düşülecek tutardır 
• Ödenecek Tutar 
• Ödemeniz gereken 
		toplam tutar. 
Üyeliğinizin 
		başladığı aydan itibaren kazandığınız puanlarınızın toplam miktarı, yeni 
		üyelerimize göre kaç kat + Puan kazandığınız bilgisi ve hangi tarihlerde 
		ne kadar puanınızın silineceği fatura içeriğinizde yer almaktadır. 
Digiturk Fatura ödeme için tıklayınız.
		
İİlk faturanızda Üyelik Sözleşmesinin Damga Vergisi tutarı da yer 
		alır. Bu tutar ilk faturasıyla üyeden tahsil edilerek üye adına Vergi 
		Dairesine ödenir. 
DIGITURK fatura borcumu nereden 
		öğrenebilirim?DIGITURK fatura tutarınızı; 
- 
Bu kanalda “ÜYE BİLGİLERİ” menüsü altında yer alan “FATURA BİLGİLERİ” adımından,
- Üye numaranızı 
		ve FATURA yazıp 3555’e göndererek, 
- PTT yolu ile adresinize 
		gönderilen DIGITURK aylık faturanızdan, 
- 
“DIGIWEB ÜYELİK İŞLEMLERİ”nden, 
- 0 
		212 473 73 73 numaralı telefonla ulaşacağınız Müşteri Hizmetlerinde SESLİ YANIT SİSTEMİNDEN veya Müşteri Temsilcimize bağlanarak, 
		
DIGITURK faturamı nasıl ödeyeceğim?Faturanızı; 
- Anlaşmalı Bankaların mevcut ödeme 
kanallarından yararlanarak ( Gişe , otomatik ödeme , ATM , Telefon Bankacılığı, 
Internet , TV Bankacılığı ) ödeme yapabilirsiniz. 
- 555 Müşteri Hizmetleri kanalı veya www.digiturk.tv 
		adresinden ulaşabileceğiniz “DIGIWEB ÜYELİK İŞLEMLERİ”ndeki Fatura 
		İşlemleri adımından Kredi Kartınız ile ödeme yapabilir, dilerseniz 
		otomatik ödeme talimatı da verebilirsiniz. 
- POS cihazı olan 
		Yetkili Teknik Servislerimizden Kredi Kartınız ile ödeme yapabilirsiniz.
		
- Müşteri Hizmetlerimizden Kredi Kartınız ile ödeme 
		yapabilir, dilerseniz otomatik ödeme talimatı da verebilirsiniz. 
		
Faturanızı Bankaların alternatif kanallarından ödüyorsanız; 
		DIGITURK üye numaranız ile ödeme yapabilirsiniz . Herhangi bir problemle 
		karşılaşmamak için bankanın verdiği dekont üzerinde yer alan üye 
		numaranızın doğru olduğundan emin olunuz 
Faturanızın sol üst 
		köşesinde 1000 ile başlayan numara üye numaranızdır. Üye numaranızı, 555 
		Müşteri Hizmetleri Kanalında “ÜYE BİLGİLERİ” menüsü altında yer alan 
		“KİŞİSEL BİLGİLER” adımından öğrenebilirsiniz. 
Aylık 
		ödemelerimi EFT veya HAVALE ile yapabilir miyim? Aylık 
ödemelerinizde EFT veya HAVALE ide ödemeniz kabul edilecektir.
		
Son ödeme tarihi geçen faturalarımı nereye yatırabilirim?
		Son ödeme tarihi geçmiş faturalarınızı, 
- Anlaşmalı 
Bankalardan üye numaranız ile,
		
- 0 212 473 73 73 telefonla ulaşacağınız Müşteri Hizmetlerimizden 
		Kredi Kartınız ile, 
- 555 Müşteri Hizmetleri Kanalı veya www.digiturk.tv 
		adresinden ulaşabileceğiniz “DIGIWEB ÜYELİK İŞLEMLERİ”ndeki Fatura 
		İşlemleri adımından Kredi Kartınız ile 
- POS cihazı olan Yetkili 
		Teknik Servislerimizden Kredi Kartınız ile ödeyebilirsiniz.
		
Fatura kesim tarihleri ve son ödeme tarihleri nelerdir? 
		Faturanız her ayın 3'ünde kesilir. Son ödeme gününüz fatura kesim tarihini takip eden 9. gündür. Ödeme günü haftasonuna veya resmi tatillere gelir ise, takip eden ilk iş günü son ödeme tarihiniz kabul edilir.
Fatura kesim tarihini değiştirebilir 
		miyim? Fatura kesim tarihiniz her ayın 3'üncü  günü olur.  
		DIGITURK faturalarımı bankadan öderken komisyon ödeyecek miyim?
		DIGITURK anlaşmalı bankalarından yapacağınız ödemeler için hiçbir masraf 
		ve komisyon alınmamaktadır.
Aylık ödemem gereken faturayı 
		iki kez ödedim, ne yapmalıyım? Mükerrer yapmış olduğunuz ödeme diğer ayda kesilecek faturalarınızdan otomatik olarak mahsup edilmektedir.
Otomatik ödeme talimatım var, bir faturam 
		ödenmemiş. Neden olabilir? - Bankadan otomatik ödeme 
		talimatı vermiş iseniz ve faturanız son ödeme günü ödenmemiş ise; ya son 
		ödeme günü hesabınızda yeterli tutar bulunmamaktadır ya da bankanızdan 
		kaynaklanan bir problem bulunmaktadır. Bankanız ile temasa geçiniz. 
		
- Kredi kartı ile otomatik ödeme talimatı vermiş iseniz ve faturanız 
		son ödeme günü ödenmemiş ise; limit yetersiz olabilir ya da kartınız ile 
		ilgili bir hata oluşmuş olabilir. Ayrıntılı bilgiyi Müşteri hizmetlerimizden alabilirsiniz. 
Son 
		ödeme tarihi geçen faturanızı, üye numaranızı vererek anlaşmalı 
		bankalarımızdan , 555 Müşteri Hizmetleri Kanalından , www.digiturk.tv 
		adresinden ulaşabileceğiniz “DIGIWEB ÜYELİK İŞLEMLERİ”ndeki Fatura 
		İşlemleri adımından ve 0 212 473 73 73 Müşteri Hizmetleri’mizden Kredi 
		Kartınız ile ödeyebilirsiniz. 
Ödemem gereken fatura 
		bankada görünmüyor, neden? Üyelik numaranızı tam olarak 
		vermenize rağmen faturanız görünmüyor ise 0212 473 73 73 numaralı 
		telefondan Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak destek alabilirsiniz. 
		
Fatura ödemesini yanlış üyelik numarasına yaptım, ne 
		yapmalıyım? Ödemenizi başka bir üyelik numarasına yaparsanız, 
		ödeme dekontunu ve konuyu anlatan isim ve imzanızın bulunduğu bir 
		dilekçeyi (0 212) 326 00 99 numaralı faksa göndermelisiniz. Hatalı 
		ödemeniz ilk çıkacak faturanızdan düşülecektir. 
Geçikme 
		faizi hangi durumlarda uygulanır? Faturanız üzerinde son ödeme günü belirtilmiştir. Son ödeme günü geçen faturalara uygulanır. Gecikmenizde "%4 KDV" faiz oranı uygulanır. 
Ödeme Noktaları DIGITURK anlaşmalı 
		bankalarından yapacağınız ödemeler için hiçbir masraf ve komisyon 
		alınmamaktadır. Ödemelerinizi 555 Müşteri Hizmetleri Kanalından, DIGIWEB 
		üyelik işlemlerinden veya 0 212 473 73 73 / 0532 755 73 73 numaralı 
		telefonlardan ulaşabileceğiniz Müşteri Hizmetlerini arayarak Kredi 
		Kartınız aracılığı ile otomatik olarak gerçekleştirebilirsiniz. r>
• Yapı Kredi (Gişe / Otomatik Ödeme / 
		444 0 444 / ATM / www.yapikredi.com.tr / TV Banka Kanal 515 / Mobil 
		Bankacılık(Wap):) 
• İşbankası T.A.Ş. 
		(Otomatik Ödeme / 444 0 202 / www.isbank.com.tr / ATM ) 
• 
		Garanti Bankası (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0 333 / www.garanti.com.tr 
		/ ATM) 
• HSBC Bank A.Ş. (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0 111 / 
		www.hsbc.com.tr / ATM ) 
• Şekerbank T.A.Ş. (Gişe, Otomatik Ödeme 
		/ 444 78 78 / www.sekerbank.com.tr) 
• Alternatifbank (Gişe / 
		Otomatik Ödeme) 
• Tekstilbank (Gişe / Otomatik Ödeme / www.tekstilbank.com.tr)
		
• Türk Ekonomi Bankası A.Ş. (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0 666 / 
		www.teb.com.tr) 
• ING Bank A.Ş. (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0 
		600 / www.ingbank.com.tr) 
• T. Vakıflar Bankası (Gişe / Otomatik 
		Ödeme / 444 0 724 / www.vakifbank.com.tr / ATM) 
• T. Halk 
		Bankası (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 0 400 / www.halkbank.com.tr / ATM / 
		TV Banka Kanal 510) 
• T.C. Ziraat Bankası (Gişe) / Otomatik 
		Ödeme / www.ziraatbank.com.tr 
• Denizbank A.Ş. (Gişe / Otomatik 
		Ödeme / 444 0 800 / www.denizbank.com.tr) 
• Anadolubank A.Ş. 
		(Gişe / Otomatik Ödeme) 
• Finansbank (Gişe / Otomatik Ödeme / 
		444 0 900 / www.finansbank.com.tr) 
• Akbank 
		T.A.Ş. (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 25 25 / www.akbank.com) 
• 
		Fortis Bank (Gişe / Otomatik Ödeme / 444 01 44 / www.fortis.com.tr) 
		
• Türkiye Finans Katılım Bankası (Gişe / Otomatik Ödeme / www.turkiyefinans.com.tr)
		
• PTT-Garanti Bankası İşlem Noktaları (İşlem maliyeti 
		2.-TL’dir.) 
• Garanti Bankası Kolay Vezne (İşlem maliyeti 
		1.-TL’dir.) 
• Garanti Bankası Paramatik Kartsız Ödeme. (İşlem 
		Maliyeti 1.-TL’dir)
TaşınmaTaşınırken DIGITURK Üyeliğimi ne 
		yapmalıyım? Taşınmaya karar verdiğiniz zaman öncelikle 0212 473 73 73 
		numaralı telefondan Müşteri Temsilcimize bağlanarak talebinizi 
		iletmelisiniz. Temsilcimiz size ekipmanlarınızın sökülmesi için Yetkili 
		Teknik Servisi görevlendirecek; aynı zamanda yeni adres bilgilerinizi 
		alarak kurulumunuzu yapmak üzere Yeni Teknik Servisinize bilgi iletip 
		size telefon numarasını verecektir. 
Üyeliğime ara 
		verebilir miyim?Üyeliğinizi bir yıl içinde 2 aya kadar 
		dondurabilirsiniz. Üyeliğinize dondurulması durumunda yayınlarınız 
		kesilecek ve bu süre faturanıza yansıtılmayacaktır. Dondurma süresi 
		sonunda yayınlarınız otomatik olarak açılacak ve tekrar 
		faturalandırılmaya başlayacaktır. Üyeliğinizin dondurulması için 
		talebinizi 0 212 473 73 73 numaralı telefonla ulaşacağınız Müşteri 
		Hizmetlerimizden Müşteri Temsilcimize iletebilirsiniz. 
		
ÜyelikÜye Numaramı nereden 
		öğrenebilirim? Faturanızın sol üst köşesinde faturanız bulunur. 1000 ile başlayan numaradır. Üye numaranızı, 555 Müşteri Hizmetleri Kanalı "ÜYE BİLGİLERİ" menüsünden de öğrenmeniz mümkündür. 
		
Diğer paketlere nasıl geçebilirim?Size en uygun 
		paketi seçerek, paket üyeliğinizi; 
555 Müşteri Hizmetleri Kanalı Üyelik 
		İşlemlerinden, 
www.digiturk.tv'de yer alan DIGIWEB Üyelik 
		İşlemlerinden, 
DIGIMOBIL ile 3555'e mesaj göndererek (Üye 
		numaranız veya Dijital Kart numaranız) UYELIK (İstediğiniz paket veya ek 
		servisin ismi) (aylık/peşin yıllık). 
0 212 473 73 73 numaralı 
		telefonla ulaşacağınız Müşteri Hizmetlerimizde Sesli Yanıt Sisteminden 
		veya Müşteri Temsilcimize bağlanarak başlatabilirsiniz. 
Ayrıca 
		tüm kanallarımızdan Erotik Servislere, DIGITURK Dergisi veya Oyun 
		Parkı'na da üye olabilirsiniz. 
Aboneliğimi Nasıl İptal 
Edebilirim?İptal ve İade işlemleri ile ilgili bilgi için:
Digiturk İptal
Digiturk Faks Numarası
Paket değişikliği için:
Paket Değişikliği
Digiturk Play Kupon Kodu Girme Rehberi
    
Yorumlar
Yorum bulunmamaktadır.